Opțiunea de la Instagram de care poate aveai nevoie e disponibilă pentru toți

de: Ozana Mazilu
10 10. 2020

Instagram duce la un alt nivel cumpărăturile în aplicație și introduce posibilitatea de shopping în chiar mai multe părți ale aplicației sale.

Compania adaugă instrumente de cumpărături la două noi caracteristici: IGTV și Reels. Cumpărăturile în IGTV se desfășoară acum în întreaga lume, în timp ce pe Reels se va testa mai târziu în acest an.

Modificările sunt cele mai recente actualizări pe care Instagram le-a făcut pentru a atrage mărci și influenceri care doresc mai multe moduri de a-și genera bani din aplicație. Instagram testează, de asemenea, reclame în IGTV, caracteristica sa pentru videoclipuri în formă mai lungă, și a spus că va împărți veniturile din publicitate cu utilizatorii.

Dar noile funcții de cumpărături ar putea fi deosebit de atrăgătoare pentru creatorii care sunt deja obișnuiți să-și redirecționeze fanii către magazinele lor online și magazinele de vânzare. Ca în cazul altor funcții de cumpărături care utilizează Instagram Checkout, utilizatorii pot eticheta anumite produse în videoclipurile lor, care sunt apoi disponibile pentru achiziționare din Instagram.

Adăugarea cumpărăturilor la Reels ar putea ajuta aplicația să atragă popularitatea de la TikTok, care a testat și instrumentele de cumpărături pentru vedetele sale.

Facebook a făcut din cumpărături o parte din ce în ce mai centrală a Instagram-ului. Compania a făcut checkout în aplicație disponibil pentru toate companiile din SUA la începutul acestui an și a declarat că intenționează să își reproiecteze aplicația cu o secțiune dedicată de cumpărături și să permită influencerilor să vândă produse în videoclipuri live.

Cumpărăturile au fost deja disponibile în postările de feed normale, în Stories, dar și în secțiunea Explore de la Instagram.

Instagram împlinește 10 ani și sărbătorește printr-o actualizare importantă

Versiunea de Instagram disponibilă la zece ani de la lansare îți recomandă să fii un pic mai civilizat în mediul online, prin câteva funcții noi. În momentul în care vrei să postezi un comentariu agresiv, cu un limbaj nepotrivit, vei primi o notificare prin care ți se recomandă să revii asupra deciziei.

Nu ți se interzice să postezi comentariul cu pricina, dar ți se atrage atenția asupra faptului că dacă vei încălca de mai multe ori regulile platformei, s-ar putea să-ți fie șters contul.